søndag 2. juni 2013

* DT Kort 'O Mania Utfordring #87

"Våre firbente venner"

Først, jeg må bare få takke dere alle som legger igjen så utrolig koselige kommentarer her i bloggen min, jeg <3 det! Setter stor pris på hver å en av dere!! Tusen tusen takk!

********************

I dag er det dags for en ny utfordring hos Kort 'O' Mania. Denne gangen vil vi se deres beste firbente dyrevenner med i kreasjonen deres. Vi i design teamet har lekt oss med Robyn's Fetish digital stempler denne gang. 
Håper dere blir med å leke!
Denne gangen er vi sponset av Robyn's Fetish



Her har dere er mitt bidrag. Jeg har laget et kort med Katie Kitty som Robyn var så snill å sponse med. 
Et 6x6 kort med litt nytt som kom i posten forrige uke fra The Ribbon Girl. Sommerfugl, bånd og perle kommer fra henne. Mønsterark er også denne gang fra restekassa mi.



Jeg har fargelagt motivet med Copic Markerne mine:
Pels: E30, 33, 35, 57 og 59
Kjole: BV000, 00, 01, 13, og 08
Sløyfer: R81, 83, 85, 89
Gress: G21, 94, 99 og YG63
Himmel: BG0000, 000 og Blender


 Blomstrene kommer fra Papir Design og er kjøpt hos Nordlys Hobby.
Teksten er fra Kort&Godt, og er stanset ut på en dies fra Couture Creations - Fleur De Frame.
Rundt motivet har jeg embosset med Fratage Enamels - Shabby White.


Nydelig sommerfulg charm fra The Ribbon Girl..

Hvis du vil se hva de andre jentene i design teamet har gjort, ta turen innom Kort 'O' Mania bloggen da vel! 

Utfordringer:
Addicted to Stamps - Bingo! (Ribbon/lace, flower, text sentiment)

Her hjemme skinner solen godt i dag også, og jeg ønsker dere alle en fantastisk helg!!

Klem, Cathrine


7 kommentarer:

  1. Such a pretty card, thank you for joining us at A Gem of a Challenge.

    Pam x

    SvarSlett
  2. Så nydelig kort :) Masse flott pynt, spesielt den sommerfugl charmen ;) Kanskje jeg må ta en tur innom Ribbon Girls :) ha en fin dag :) Klem Rita

    SvarSlett
  3. Så søtt kort, og den charmen var jo bare smæshing :-)Må nok sjekke opp den butikken, tror ikke jeg har hørt om den før.

    Ha en fin søndag, det gjør ikke noe om vi får litt regn - bare sola kommer tilbake snart!

    SvarSlett
  4. Et hærlig kort med et flott fargelagt motiv, og mange fine detaljer:)
    Ønsker deg en fin søndagskveld:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  5. Gorgeous card!! I love that super sweet image!!

    Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Challenge Blog!

    Also, if you have time, please Make a Card for Maddy! And there is a fab Giveaway too!

    hugs...
    Melissa
    Simon Says DT

    SvarSlett
  6. Beautiful card - love the image you've used and all the details you've added.

    Thanks for joining us at A Gem of a Challenge.

    Helen x

    SvarSlett
  7. This is another gorgeous card Cathrine, so very sweet.
    Thanks for joining us at Addicted To Stamps
    hugs
    Mandy xx

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar, det blir satt stor pris på!

Thank you for leaving a comment, I really appreciate it!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails