fredag 28. oktober 2011

Just a note

Happy belated birthday!
Svigerfar har fylt år denne uken, å da lagde jeg dette kortet til han.
Jeg lager veldig sjeldent herrekort, så visste ikke helt hva jeg skulle pynte det med, å ikke hadde jeg noe særlig å ha på til denne typen kort.. Men litt ble det, til og med en blonde ;) hihi..
Bildet er hentet fra nettet for mangen år siden, så jeg vet ikke hvor det stmmer fra. Charms fra Unik Hobby. Blonden tror jeg kommer fra en lokal butikk her i byen, Kilden. Stemplene er Stempelglede -Just a note og poststemplene kommer fra Kort&Godt. Rundt stemplet er det en dies fra Spellbinders.

På innsiden kommer stempelet fra North Star Stamps. Arkene er ukjent, men tror kanskje den med prikker er fra Panduro. Alle kanter er distesset.

Inngår i disse utfordringene:

1 kommentar:

  1. Hey Catherine!

    Thanks for playing along with Paper Crafting Journey!
    Love, Laura PCJDT

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar, det blir satt stor pris på!

Thank you for leaving a comment, I really appreciate it!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails