søndag 1. mai 2011

Jeg har fått en Award! :)

Ja, hva skal en si. Tusen takk til Vera som gav denne oppmerksomheten!
Denne skal sendes til 7 andre bloggere, men først må jeg basvare noen spørsmål:
1.Ta opp nærmeste bok og slå opp på side 18, linje 4. Hva står det der? 
satte en sprøyte.
2.Hva var det siste du så på tv? 
Nyhetene på TV2
3.Bortsett fra datamaskinen, hva hører du nå?  
Tv'n og mumling fra nabostolen.
4.Når var du sist ute og hva gjorde du da?   
For 4 timer og 30 min siden hentet jeg ungen som sov ute.
5.Hva har du på deg nå?
 Joggebukse, singlet og et tunika.
6.Hva var den siste filmen du så? 
The bone Collector
7.Skulle du overveie å flytte til utlandet?
  Kommer an på landet, men mest sannsynlig: Nei

Jeg sender awarden videre til:
Line, som er skikkelig stå påer!
Tove, hun lager så mye fint!
Camilla, som er min inspirasjon!
Ida, kortlager av min smak!
Kirsten, tutorialsdamen!
Veronica, som kan sine farger!

Stikk innom hos disse jentene og se hvor flinke de er!

3 kommentarer:

  1. Ååå tusen takk Cathrine!!♥ Dette var en flott start på dagen;) Ha en herlig dag du også!
    Klem, Camilla

    SvarSlett
  2. Tusen takk:) Du e nu bra grei;)

    SvarSlett
  3. Heisann! -He he -lite hobby for tiden ja:) -Takker og bukker for flott Award!
    STOR klem fra mæ

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar, det blir satt stor pris på!

Thank you for leaving a comment, I really appreciate it!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails