søndag 4. april 2010

Kanelboller og oppussing i bloggen

I dag når jeg skulle til å sette igang med et kortprosjekt, endte det i en bolledeig i stedet.. Hvordan skjedde det?? Bakte kanelboller med ekstra kanel i.. Mye mulig at det ble litt for mye av det gode, men kanskje det blir fødsel da jeg har hørt kjærringråd om kanel som kan starte fødsel..
Jaja, om det nå ikke blir fødsel så har jeg hvertfall noe å servere gjester etter at jeg har født! (får håpe de liker kanel... hehe..)
Har også prøvd på å pynte litt opp i bloggen min.. får se om jeg liker det.. sliter med å få bilde til å passe i overskriften enda.. Så da er jeg uten bilde foreløpig. Men det ble bedre enn det var, ikke sant?


Mmmmh..

1 kommentar:

  1. Mmmm.. Gjett hva jeg fykk lyst på nå da??:o)

    Ja, skulle nesten tro vi tenkte likt! Hihi!
    Ha en fortsatt super torsdag!
    Klemmer Ida:o)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar, det blir satt stor pris på!

Thank you for leaving a comment, I really appreciate it!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails