søndag 14. februar 2010

Veske til min kjære Mamma

I dag har jeg laget en veske, etter inspirasjon fra Kirstens Blogg, hun hadde laget en en Hjerte Veske. Men jeg lagde den med sirkler i manko på hjerter i dette hus! ;)



Stempel fra Stempelgledes Grounge flourish hearts Collection.
Bord med Martha Stewart Punch, som til min store fortvilelse knakk under dette prosjektet.. :(



Blomster fra Wild Orchid Craft
Bånd fra Nille



Bling er et gammelt smykke fra Glitter :)



Magneter fra Panduro
Mønsterark også fra Panduro
Sjokolade fra Nille

Ser jeg kan snike denne inne på utfordringen til Cute Card Thursday, Challenge #99, In the name of love


2 kommentarer:

  1. Oj! Lekker!!! Likte de duse fargene godt og Den flotte pynten!
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. This is beautiful!
    Thanks for joining us over on CCT this week :D
    Hugs x

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar, det blir satt stor pris på!

Thank you for leaving a comment, I really appreciate it!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails