torsdag 15. august 2013

Charming fra Saturated Canary





Hei kjære lesere!
For en liten stund siden så jeg at Hjerteboden hadde Saturated Canary gummistemplene på salg, og da var jeg snar å bestille meg 2 favoritter. I dag viser jeg frem Charming, som er fra 2012 kolleksjonen til Christa.

Det ble et Criss Cross kort denne gang, er så mange der ute som har laget så mange fine i det siste. Og da blir en jo så inspirert! :)


Charming er ikke et digital stempel, hun kommer kun i gummistempel. Så her nøtter det ikke å gå i shopen til Saturated Canary å laste ned ;)
Jeg har fargelagt med disse fargekoder:
COPIC
Hud: E0000, E00, E11, E02 og R21
Hår E51, E55 og E57
Kjole: Grønn: G21, G94 og G99
Rød: R000, RV 32, RV34, R46 og R59

Blomster fra Kort & Godt, samt  WOC, perlen midt i blomsten kommer også fra WOC..
Ostekluten har jeg kjøpt hos Nordlys Hobby.

Innsiden av Criss Cross kortet, med skrivefelt. Alle diesene kommer fra Spellbinders, bortsett fra hjertediesen, som kommer fra Magnolia.

Sko Charms som jeg tror kommer fra Kort & Godt. Tagsen i bakgrunnen er fra Maja Design.
På innsiden av kortet er mønsterarkene fra Pion Design. På fronten av kortet har jeg brukt noe fra restekassa, så jeg vet ikke hvor det kommer fra, desverre.
Her er link til tutorialen på kortet :)

Utfordringer:
Live and Love Crafts - Challenge #14
2 Sisters Challenge blog - Challenge #156 (My favorite is flowers)
Scrap'a'long Utfordringsblogg - Bruk en tutorial
Card and Scrap . Alt er lov

Klem Cathrine


9 kommentarer:

  1. Herlig kort, herlige farger og herlig motiv. Motivene til Sat. Can. er så fine.

    Klem :o)

    SvarSlett
  2. Lekkert! Har fått litt dilla på criss cross kortene i det siste, jeg foretrekker 15x15 kort, så dette er jo en fin variasjon fra den helt vanlige sorten :) Kjempe lekkert dette motivet som du har fargelagt så utrolig fint :) Flott med grønt :) Klem Rita

    SvarSlett
  3. For et nydelig kort! De stemplene er så skjønne, og så flott pyntet kortet ditt var. Tusen takk for at du deltar på hobbygarasjen sin utfordring.

    Klem fra
    Karin Lovise

    SvarSlett
  4. gjennomført lekkert <3
    spennende papirvalg :o)
    takk for ditt bidrag til hobbygarasjen. klem pia

    SvarSlett
  5. gjennomført lekkert.
    spennende arkvalg :o)
    takk for ditt bidrag til hobbygarasjen. klem pia

    SvarSlett
  6. Så nydelig kort!
    Takk for at du deltar hos Card and Scrap.
    Klem fra Gunn:)

    SvarSlett
  7. Lækkert kort og smuk farvelægning ! Tusinde tak for at du deler med os på Card and scrap :0)
    Hjørdis DT

    SvarSlett
  8. Åååå, dette var kjempestilig :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

    Unni
    Card and Scrap

    SvarSlett
  9. Oh wow this is just gorgeous!! Love your coloring and cheesecloth is one of my most favorite embellishments to use. OH and that shoe charm is brilliant!! So happy to have you join our "Warm/Cool Colors" challenge and hope to see you play again!
    Hugs,
    Eulanda
    LLC Designer
    Cards and More Cards

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar, det blir satt stor pris på!

Thank you for leaving a comment, I really appreciate it!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails