mandag 6. mai 2013

* Nok et konfirmasjonskort!





Ja, det er i konfirmasjons kort det går i for tiden i bloggland! Jeg fikk inn en ny bestilling på et kort, til en gutt, og igjen så merker jeg at det ikke er noe jeg har helt teken på. Men kunden ble fornøyd, så nå kan jeg vise den her!





Jeg har sett denne bretteteknikken over alt i det siste, så fikk så lyst å prøve den. Fant den hos Tesa, kjempe enkel og grei forklaring. Men jeg syns den ble litt liten, så neste gang må den nok forstørres litt!


 Tagen holder kortet sammen, så når den tas bort, åpner kortet seg. Her har jeg også pyntet med en punch fra Martha Stewart.

Designpapiret kommer fra Papir Design, og stemplene er fra Kort&Godt. Dies fra Spellbinders.



På baksiden av tagen har jeg laget plass til en hilsen.

Vil være med på disse utfordringer:
Paper Crafting Jouney - Anything goes!
Scrap 'a' Long Utfordringsblogg - Dies og/eller punch

Ha en fin dag,
Klem fra Cathrine

3 kommentarer:

  1. Stilig kort Cathrine, lekre papirer og så flott motiv! Synes du klarer deg bra med guttekort jeg:)
    Ha en fin dag!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  2. Flott kort:) Han er så kjekk:)

    SvarSlett
  3. dette var jo kjempe stilig :) Jeg begynner å bli vandt til at guttekort ikke skal ha så mye pynt, da går det litt lettere å lage dem :) Klem Rita

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar, det blir satt stor pris på!

Thank you for leaving a comment, I really appreciate it!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails