tirsdag 19. februar 2013

Et lite livstegn

På tide med et lite innlegg fra meg.
Tok juleferie i november, som virker å vare langt mot påske, gitt!

Vel, jeg har fått laget et kort. Det ble et kjapt kort, lagt midt i natten.
Jeg skulle i barnedåp på søndag og natten før kom jeg på at jeg må jo ha et kort!! Jeg kastet meg over scrappetingene mine og kom godt i gang. Så ser jeg, jeg har jo ingen, Ingen, dåps-stempler!
Snille Facebook venner prøvde å hjelpe, men ingenting som passet mitt kort.
Det hele endte i at jeg sto, i full bunads stas, etter dåpen, i butikken til Nordlys Hobby (som for øvrig tok meg i mot i slobroken ;) ) og handlet stempler av henne. Butikken for alle anledninger!

Det ble bare et bilde av kortet, tatt på gavebordet, men beviselig har jeg laget et kort!

God aften, klem fra Cathrine

1 kommentar:

  1. Så herlig historie:) Og flott kort:) Gleder meg til å se mer av det du produserer:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar, det blir satt stor pris på!

Thank you for leaving a comment, I really appreciate it!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails