lørdag 3. november 2012

New Baby

Her kommer et kort jeg lagde for noen dager siden. En gammel barndoms venninne av meg, fikk sin førstefødte 25. Oktober. Og da måtte jeg jo lage et kort til hennes baby!

Jeg lagde et staffeli kort, og har brukt et digitalt stempel fra Saturated Canary - New baby. Har brukt en ny (for meg) Spellbinders die rundt stempelet.

Tekst stempel kommer fra Kort&Godt. Rundt skriften  har jeg også brukt en ny die fra Spellbinder Hjørne dies kommer fra Marianne Design. I bakgrunnen er det også en dies fra samme produsent.

Stempelet er fargelagt med mine Copics tusjer, og fargelappen hvor det jeg hadde brukt, er forsvunnet i løse lufta... Men dukker den opp, legger jeg den inn senere.
Blomster fra Kort&Godt, og Wild Orchid Crafts. Tekst stemplene som sees her, kommer også fra Kort&Godt.

Hiver meg med på  Challenge 79 Anything goes at Anything Goes inn hos Anything goes Challenge blog

Med dette ønsker jeg dere en riktig så god helg, så sees vi snart igjen :)


4 kommentarer:

  1. Så nydelig babykort du har laga, og flott fargelagt :-) Likte også motivet kjempegodt og tekstene du har brukt. Det motivet har jeg aldri sett før, så det skal jeg huske på til eventuelle babykort!

    God helg :-)

    SvarSlett
  2. Nydelig kort! Likte stemplet og farvelegginga SÅ godt! Flinke deg :)

    Lykke til med utfordringa - jeg heier på deg :)

    SvarSlett
  3. Så nydelig Cathrine, liker så godt SC motivene, og du har fargelagt henne så lekkert!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  4. What a sweet card and so gorgeously decorated! Thanks so much for joining us at Anything Goes this week, hope to see you again soon! x

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar, det blir satt stor pris på!

Thank you for leaving a comment, I really appreciate it!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails