tirsdag 11. september 2012

Enda en Zoe :)


Hei hei!
Jeg har lastet ned Copic tutorialen som Zoe fra Make it Crafty har skrevet. 
Wow, det er en god og lærerik tutorial!
Så på dette kortet her jeg fargelagt etter hennes måte. Jeg har lang vei å gå, for å bli så flink som henne (om det er mulig, hehe).
Etter den n'te gangen med trening på denne måten å fargelegge prøver jeg å vise frem det jeg har gjort, jeg har nemlig sett meg blind..


Stempel kommer fra Saturated Canary - Zoe, med laaaangt nydelig og utfordrende hår ;)
Tekststempel kommer fra Stempelglede.
Bazzil og noe Magnolia erbrukt + noe annet.
Blomster er fra WOC
Swirls fra MarianneDesign.


Farger som er brukt:
Kjole/øyne: G20, G21, G24, G28
Lepper/hjerte: R29, R27, R24, R22
Hud: E000, E00, E02, E11, R20
Hår: E21, E25, E29

Jeg prøver lykken i disse utfordringene:

The Ribbon Girl Blog - September card Challenge
Paper Crafting Journey - Anything Goes Challenge


6 kommentarer:

  1. NYDELIG farvelagt Cathrine!

    Knallekkert kort fra deg igjen :)

    Heier på deg i utfordringene!!

    SvarSlett
  2. Fantastisk fargelegging!!! Holdt på i 3timer i går med det samme motivet, det er ikke enkelt:)

    SvarSlett
  3. Nydelig resultat :-) Æ har også lasta ned den her i forrige uke, men har ikke fått testa enda.. etter å ha sett der her og Veronica i går på treffet så ble æ veldig motivert :-)

    SvarSlett
  4. Kjempesøtt kort:) Har også lasta ned den her forrige helg, men har enda ikke orket å prøve enda, ser ut til å ta lang tid, hehe:) Men resultatet ble jo kjempefint da:)

    SvarSlett
  5. Oh what a beautiful job you've done with this image! Your card is just great! Thanks for joining us in our Saturated Canary Challenge and good luck!
    Hugs,
    Denise

    SvarSlett
  6. Nydelig kort og så flott fargelagt!
    Takk for at du deltar hos WOC..men for å bli med i trekningen av premien så kan du kun bli med i to utfordringer til i tillegg til WOC ( tre ialt). Håper du blir med neste på neste utfordring.
    God helg.
    KLem, Anne

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar, det blir satt stor pris på!

Thank you for leaving a comment, I really appreciate it!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails