tirsdag 12. juli 2011

Velkommen til verden, lille venn!

Gratulerer med verdens nydeligste baby.
Ei god venninne av meg fikk en nydelig liten jente i forrige uke, som jeg var så heldig å få møte i dag. En nydelig liten prinsesse!
Jeg lagde barsel gave til henne og dette kortet:

Det ble et Easel Card denne gangen. Å beklager virkelig for noen elendige vinkler jeg har på disse bildene!


Kort Oppskrift:
Stempler: Stempelglede
Skriftstempel: Kort&Godt
Papir: Ukjent
Pynt: Perler, roser, charms, organza ribbon
Ink: Distress Ink, Memento.


Her er forresten gaven jeg lagde til babyen hennes:


2 kommentarer:

  1. Nydelig kort og nydelig teppe! :)

    SvarSlett
  2. og vi var de heldeige mottakere av gavene :) og både gaven og kortet er bare heeeeeeelt nydelige!!! Du er så flink, vennen! Du må vise meg en dag kosn du lager disse nydelige kortene!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar, det blir satt stor pris på!

Thank you for leaving a comment, I really appreciate it!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails